Vi blev 11 spelare som avslutade säsongen med blixtturnering och rabarberpaj.
Mikael lyckades både fixa en väldigt god rabarberpaj med primörer från den egna trädgården och samtidigt obesegrad vinna blixtturneringen!
Resultat
1. Mikael Ohlsson 10 p
2. Sten-Erik Öhlund 9 p
3. Ola Fors 7,5 p
Den yngste (10 år) Hugo Abrahamsson satte sig i respekt med 5,5 p och blev delad 5a. Ola Fors, ny i klubben för i år visade också framfötterna och blev trea.
Vi ses igen den 12e augusti för uppstartkväll!



